PilatesFit by Jenna

Tervetuloa tutustumaan omaan kehoosi!

Pilates perustuu kehon sekä mielen hallintaan nostaen fyysisyyden uudelle tasolle. Pilateksessa opit hallitsemaan kehoasi, korjaamaan ryhtiäsi sekä aktivoimaan hermostoa.

Pilateksen kuusi periaatetta ovat: hallinta, keskittyminen, keskustan käyttö, hengitys, täsmällisyys ja liikkeen virtaus.

Pilates-menetelmä on saksalais-amerikkalaisen Joseph Pilateksen 1900-luvun alussa kehittämä kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. Liikkeet tehdään pääasiassa lattialla, jolloin ryhtiä kannattelevien lihasten löytäminen ja aktivoiminen on helpompaa, eikä harjoittelu rasita niveliä.

Liikkeiden oikea suoritustapa on kaikki kaikessa, kehonhallinta on suuressa roolissa. Timmi, joustava sekä samalla voimakas keho syntyvät säännöllisellä Pilatesharjoittelulla. Kehonhallintaa, joka rakentaa vahvan vatsalihaskorsetin  kehosi tueksi.

Pilates on upea liikuntamuoto, jonka avulla opit tuntemaan kehoasi paremmin!

PilatesFit by Jenna- tunnit:

Om Yoga -koulu

Tiistait klo 16.30-17.30

 ( hinnasto www.omyoga.fi

EasyFit Ideapark

 Tiistaisin klo 19.30-20.30

(https://www.easyfit.fi/fi/ideapark)